خانه / آجر ضد اسید وارداتی / قیمت خرید و فروش آجر ضد اسید وارداتی برند انگلیسی نوری(Nori)

قیمت خرید و فروش آجر ضد اسید وارداتی برند انگلیسی نوری(Nori)

خرید و فروش آجر ضد اسید وارداتی از بهترین برندهای داخلی و خارجی مانند نوری انگلیس با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت توسط معتبرترین گروه بازرگانی در این زمینه قابل انجام است.
آجر ضد اسید یکی از پرفروش ترین انواع آجرهای نسوز در بازار است که موارد استفاده زیادی در کارخانجات و آزمایشگاه ها و صنایع شیمیایی که با خورنده ها و اسیدها در ارتباط هستند، می باشند.
این آجر ها دارای مقاومت بسیاری در برابر حملات اسیدی و تغییرات حرارتی هستند و همینطور دارای جذب پایین آب و اکسید شدن در دماهای مختلف می باشند.

خرید و فروش آجر ضد اسید وارداتی

تعریف آجر ضد اسید

آجرهای مقاوم در برابر اسید یا آجر های ضد اسید از جمله مصالح ساختمانی هستند که دارای مقاومت عالی و استثنایی در برابر بازها و اسیدها هستند.
هر چند در بازار بسیاری از این نوع آجر ها به عنوان آجر ضد قلیایی نیز نام می برند اما در هر صورت عملکرد آنها در برابر مواد اسیدی و قلیایی است. آجر های اسیدی عمدتاً شامل سیلیکا ها می باشند که توانایی مقاومت در برابر دمای بالا را دارند و همینطور دارای ساختار متراکم و جذب پایین آب هستند.
بیش از ۷۰ درصد حجم آجر نسوز را سیلیکات ها تشکیل می دهند تا در برابر سایش و خوردگی و آلودگی مقاوم باشند.

ویژگی های آجر های ضد اسید

آجرهای اسیدی یا آجرهای ضد اسید شباهت بسیار زیادی به آجر های نسوز دارند اما دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در زیر به آنها می پردازیم:

  • آجر ضد اسید مقاومت زیادی در دماهای بالا دارد
  • در برابر اسید و دماهای بالا مقاومت بیشتری دارند.
  • در دماهای پایین به راحتی اکسید نمی شوند
  • قابلیت جذب پایین آب را دارد.

خرید و فروش آجر ضد اسید وارداتی

مزیت های آجر ضد اسید

آجرهای ضد اسید علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی دارای مقاومت سایشی هستند که نسبت به آجر های معمولی دارای مزیت بسیار زیادی است.
این نوع آجر ها در زمان پاسخگویی به نیازهای اصلی مصرف کننده می توانند از اشتغال و آتش سوزی در انبار ها جلوگیری کنند و همینطور دارای سایز ها و اندازه های مختلف هستند.
بهترین موارد استفاده آجرهای ضد اسیدی در شرکت ها و تولیدی هایی است که با مواد خورنده مانند اسیدها و بازها در ارتباط هستند.

آجر اسیدی در محیط هایی که در معرض اسید های قوی قرار دارند مانند چاه اسیدی، مخازن ذخیره سازی اسید و بولینگ های اسیدی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع آجر ها در برابر اسید سولفوریک و اسید هیدرولیک کاربرد فراوانی دارند.

آجر شیل

تفاوت آجر ضد اسید با آجر شیل

آجر شیل ویژگی و خصوصیات خاصی جهت مقابله با حملات شیمیایی اسید ها ندارد و عمدتاً خواص فیزیکی آن را از آجر ضد اسید متمایز می کند.
در تولید آجر شیل از آهن کافی جهت استحکام بالا و مقاومت در برابر سایش استفاده می شود و در برابر اسید هالوژن از بین می رود.
اما مهمترین ویژگی آجر ضد اسید نسبت به آجر شیل مقدار کم آهن است که آن را جهت استفاده در نساجی ها و صنایعی که با مخمر ها در ارتباط هستند متمایز می کند بنابراین این نوع صنایع بهتر است از آجرهای ضد اسید استفاده کنند.

درجه بندی آجر ضد اسید در هنگام خرید:

شرکت بازرگانی ما دارای دو نوع مختلف آجر ضد اسید برای تامین نیازهای مشتری خود است:

  • آجر های اسیدی تولید داخل
  • آجر های اسیدی وارداتی

قیمت خرید و فروش آجر ضد اسید وارداتی برند نوری انگلیس( Nori)

خرید و فروش آجر ضد اسید وارداتی به موارد مختلفی از جمله شرکت تولید کننده و مواد مورد استفاده در آن و آنالیز های محصول نهایی بستگی دارد.
برند نوری به عنوان یکی از معتبرترین برندهای بین المللی در انگلستان است که در صنایع مختلف جهانی شناخته شده است.
شرکت بازرگانی ما نمایندگی انحصاری این محصول در خاورمیانه را دارا می باشد که می تواند با اطلاعات و اسناد کافی بهترین محصول جهانی را به بازار ایران ارائه کند.

جهت خريد و فروش انواع آجر ضد اسید و نسوز می توانید با ما در تماس باشید:
مدیر فروش : علی دهنوی راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09124897400
شماره واتساپ: 09124897400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *